Цікаві завдання для розвитку мислення. Серія 8

1246
Серія 8 «Все має бути навпаки»
На карточках зображені п’ять предметів. Один з них є основним, а один з запропонованих предметів протилежним йому за значенням. Необхідно знайти цей предмет.
Для розв’язання цих завдань необхідно вміти виділяти суттєві ознаки, в першу чергу функціональні. Ознаки несуттєві та випадкові мають бути відхилені. Це дозволяє дитині обрати з чотирьох запропонованих предметів саме той, що буде протилежним до заданого за функціональним значенням.
Завдання потребує досить широких уявлень про оточуючий світ та предмети. Діти мають розповісти чому саме такий вибір роблять, на яких засадах чи виходячи з яких думок. Розвиток мовлення та уявлень про оточуючий світ додатковий бонус цієї серії.
Підлітки демонструють рівень розвитку доказового мовлення. Доказове мовлення досить важливе для вивчення математики. На цих нескладних завданнях можна діагностувати якість наявного доказового мовлення і виділити особливості. Все виявлене підкаже програму подальшої роботи з підлітком.
Серія може використовуватися як для діагностики, так і в психокорекційній роботі і в заняттях, що розвивають дитину.
Художник: Ільницький Є.О.
Відповіді:
№ 1 – 3
№ 2 — 2
№ 3 — 1
№ 4 — 4
№ 5 — 1
№6 — 2
№7 — 4
№8 — 2
№ 9 — 4
№10 — 1
№ 11 — 4